marți, 5 aprilie 2011

Vrajitorul calator

    Pasii ma poarta pe strazile urate si murdare ale vieti,pe cararile pline de noroi ale sufletelor pustite fara a avea o destinatie anume,doar inaintez fara a sti unde trebuie sa ajung,care imi este rolul si ce caut de fapt.Stiu doar ca ochii mei sunt ca o bagheta magica de care trebuie sa ma folosesc pentru a ucide gandurile negre  a celor de langa mine.Privirea mea sa le curete sufletele de durerea acumulata in decursul anilor ,durerea lor  sa se abata asupra mea pentru ca eu am gasit antidotul in ochii copiilor,in verdele padurilor,in crestele muntilor.Am gasit antidotul in frumusetea simpla nevazuta de multi, cu care ma hranesc zi de zi si pe care vreau sa o transmit tuturor prin ochii mei.Privirea mea sa le ajunga in adancurile sufletului mai repede ca viteza luminii, iar acolo sa distruga fara mila sentimentele urate de care suntem coplesiti fara incetare si care apoi ies la suprafata facandu-ne sa nu mai fim noi,facandu-ne sa fim rai,facandu-ne sa uitam cu adevarat cine suntem.
    Trec pe langa oameni daramati de probleme ii simt,ochii intodeauna tradeaza,ei spun totul ,trebuie doar sa sti sa ii privesti, iar daca si ei te privesc ,trebuie prin privirea ta sa ii faci sa inteleaga ca nu sunt singuri,trebuie sa ii faci sa inteleaga ca le sti durerea,trebuie sa ii faci sa inteleaga ca nu trebuie sa se jeneze pentru ca toti avem sufletele pustiite si ca doar iubirea si frumosul ne poate elimina mahnirea dinauntrul nostru.Todeauna ma pus pe ganduri privirea adolescentilor,o durere care chiar daca nu e adanca,se cunoaste,se vede mai bine,majoritatea suferind din dragoste,majoritatea tanjind dupa iubire prea devreme iar asta ii arunca in niste capcane din care cu greu mai pot iesi,ajungand sa se umileasca,ajungand sa cerseasca iubirea cui nu trebuie,facand de tineri sacrifici si compromisuri pe care dupa  acea le regreta si care toate isi fac un loc in sufletele lor pentru ca uitarea nu exista.Trebuie sa ii privesc si sa ii fac sa inteleaga ca umilinta,rautatea,prefacatoria,indolenta ,egoismul,distug fara mila sentimente ca : onoarea,bunatatea,iubirea,aruncandu-te mult prea devreme intr-un loc urat.Toate aceste sentimente negative nu se abat asupra lor imediat,tineretea facandu-i sa creada ca pot trece peste ele repede,tineretea facandu-i sa creada ca totul sa sters,cum ai sterge o tabla cu buretele,totusi nici tabla indiferent cat ai sterge-o nu mai e ca atunci cand a fost noua,asa si sufletul,totul ramane acolo,iar cu trecerea anilor,ies toate la iveala,dandu-ti seama ca totul ramane si ca orice am face urmele raman,pasi trecutului te urmaresc se tin scai de tine,fara ca tu sa poti face ceva.Trec ani ,apar probleme mai mari,mai puternice,devi mai daramat ,mai nervos,mergi din greseala in greseala,lasii fug de probleme inecandu-si amarul in vicii,dar majoritatea se obisnuiesc cu ideea nemaifacand nimic pentru a-si gasi linistea.Pentru multi copiii devin o povara,urat foarte urat,pentru multi cel de langa el devine o povara,pentru multi ei sunt o povara.
  Oare Vrajitorul calator mai poate face ceva?Oare privirea lui mai poate face minuni?Oare prezenta lui ii mai poate face pe oameni darmati sa isi ridice ochi din pamant?.Pana la urma Vrajitorul calator nu exista,poate nu o sa existe niciodata,poate exista dar nu poate calatori nestingherit in sufletele oamenilor scapandu-i de durere sau poate ca nu doreste asta.Vrajitorul calator sunt eu ,doar eu imi imi cunosc sufletul cu adevarat,doar eu ii pot oferi linistea incercand zi de zi sa ma gasesc,sa ma descopar,sa stiu cu adevarat cine sunt,doar de mine depinde totul!Cand o sa reusim sa ne citim sufletul indiferent de ce e scris acolo,doar atunci vom gasi linistea,doar atunci vom fi intradevar constienti de ce am fost,de ce suntem si de ce am vrea sa fim.

10 comentarii:

  1. cam pesimist, dar in mare parte adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. http://synteksound.blogspot.com muzica house si trance,chat,clipuri,stiri si multe altele

    RăspundețiȘtergere
  3. trist dar adevarat. in asta lume am ajuns sa traim...din pacate

    RăspundețiȘtergere
  4. trist dar adevarat,macar de-ai exista calatorule,ai treba multa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti un om de o valoare unica,cel putin pentru mine....ma bucur ca ai reusit sa scrii....de multe ori speram sa o faci....nu te opri,esti deosebit de bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI , in primul rand pentru sufletul tau, deschis catre toate frumusetile lumii....!!

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-ar fi placut sa iti pot spune ca nu este asa sau sa gasesc un mic argument si sa te contrazic :) nu pot ... e trist ,dar este o realitate ....maia augusta

    RăspundețiȘtergere
  8. cindva am fost si eu cu sufletul pustiu cu ingrijorari si frici cu privire speriata cu sete de dragoste de acceptare de pace , liniste si siguranta si toate acestea le-am gasit cind Dumnezeu a intrat in viata mea cind m-am abandonat total in bratele Lui mereu am stiut ca este ceva supranatural dar i-am simtit dragostea in momentul in care am invatat sa-l cunosc cind l-am primit in inima mea ,de atunci am renascut lucreaza in viata mea in fiecare zi si privesc cu incredere in viitor pt ca acum am dragostea Lui am acceptarea Lui,am siguranta si protectia Lui bunatatea Lui este nemarginita si am o cintare care imi aminteste mereu cit de adinc eram in prapastie si doar El a coborit sa ma scoata Cantarea este http://www.youtube.com/watch?v=Qikq9ds1408

    RăspundețiȘtergere
  9. Intradevar doar El ne poate aduce linistea ,trebuie doar sa ne dorim sa il cautam...

    RăspundețiȘtergere