luni, 14 martie 2011

AS VREA SI EU.(Inceputurile)

    As vrea si eu sa pot face ceva pentru alti,ceva care i-ar ajuta cu adevarat,un lucru care i-ar face fericiti pentru tot restul vieti.As vrea si eu sa iubesc cum nu a iubit nimeni pana acum.As vrea  si eu sa fiu iubit cum nu a mai fost nimeni iubit pana acum.As vrea si eu ca lumea s-a se priveasca cum nu sa mai privit pana acum.As vrea si eu ca Dumnezeu imi dea un semn.As vrea si eu sa pot picta.As vrea si eu sa pot sclupta.As vrea si eu sa pot iubi toata lumea.As vrea si eu sa ma iubeasca toata lumea.As vrea si eu sa ma indragostesc in fiecare zi de ceva.As vrea si eu sa zbor.As vrea si eu sa fiu in acelasi timp in mai multe locuri.As vrea si eu sa privesc oameni in ochi ,sa ii caut in adancurile sufletelor si sa le sterg,ura,tristetea,lasitatea,indiferenta,sa le distrug cu flacara ochilor mei indolenta si rautatea.As vrea si eu sa fac ce imi place.As vrea si eu sa fiu liber.As vrea si eu sa nu imi mai fie teama de viitor.As vrea si eu sa nu ma mai gandesc la batranete, cand vad batrani cu ochi tristi ,dar nu mai tristi ca ai mei.As vrea si eu sa fiu mai mult decat sunt.As vrea si eu sa fac mai mult decat fac.As vrea si eu sa fiu mai mult din cea ce sunt.

Un comentariu:

  1. ai facut primul pas:) iti doresti si vrei :) acum poti face urmatorul pas::)maia augusta

    RăspundețiȘtergere