marți, 3 mai 2011

Inauntrul meu...



      Traim intr-o lume bizara,aiurita ,fara orizont,fara nici un drum,fara nici un plan,bazata doar pe minciuna si manipulare. Sunt cel care pune totul la suflet fara mila de ce e in mine,fara a ma gandi la mine, la sufletul meu,am ajuns sa cred ca imi place sa imi chinui sufletul cu lucruri care alti nu le vad sau le ignora. Dar nu imi este mila de mine,urasc sentimentul de mila pentru asta nu o sa ma opresc niciodata da a fi cine sunt.  Exista momente cand ii invidiez pe cei ce nu vor sa vada nimic sau nu pot sa vada,poate e mai bine asa,poate ei sunt mai fericiti ,dar nimeni nu stie niciodata ce e inauntrul fiecaruia dintre noi,nici macar noi insine nu stim ce e acolo.
    Cel mai mult ma deranjeaza si ma deprima cand aud cu stupoare pe la televizor cum toata lumea vb. despre adevar ,despre onoare,despre cinste,despre iubire,dar doar se vb.atat iar noi trebuie sa credem ca cei ce vorbesc stiu ce vorbesc si ca adevarul e la ei. Manipularea e ceva josnic cu ,care nu o sa ma impac niciodata ,manipularea iti ascunde realitatea si adevarul si iti fura libertatea de a fi ce trebuie sa fi,manipularea e cel mai simplu mod de a-ti submina calitatile si a te face sa fi ce vor ei sa fi prin intoxicarea voita  cu scandaluri de rahat,regizate de oameni de rahat.
   Cum  am ajuns noi sa credem ca un anumit divort e cel mai important pentru noi romani la ora actuala,ca un divort intre doi oameni de rahat ,o fosta prostituata si un batranel libidinos e ceva de interes public. Cine sunt de fapt cei doi? Nu imi vine sa cred cum la televizor apar psihologi si vorbesc ore intregi despre acest caz,frate inebunesc,suntem jenanti .
   Totusi ce ma deranjeaza cel mai tare este ca puterea cuvantului se afla la oameni de nimc,oameni cu,caractere slabe si perverse,oameni slab pregatiti care vorbesc nestind nici ei ce vor sa spuna,neintelegand nici ei ce vorbesc,oameni care ne ranjesc parsiv in fata camerelor de vederi fara teama aratandu-ne noua celor multi cat sunt de puternici,sunt tot ei  sunt aceia care in campania electorala cersesc voturi aparand umili in fata noastra cu fetele total schimbate,milogindu-se de noi,cu o masca marsava ,o masca ,culmea care ne pacaleste mereu fiind orbiti de nimic. Chiar nu inteleg cum de mai exista oameni care cred in ei,eu nu am crezut niciodata iar cand ii vad si ii ascult ,monstrul din mine incepe sa miste,monstrul din mine cu chip de ura incepe sa creasca mare,facand ca sentimente ca iubirea si dragostea sa se faca mici sau sa dipara un timp din sufletul meu. Ma urasc pentru asta,ma urasc pentru ca ura, cand vad si aud astfel de oameni ma domina,mai mult decat orice sentiment . Daca nu erau ei poate nu mai simteam sentimentul de ura atat de intens si profund ,dar asa trebuie sa fie si asa va fi pana la capat. Toti avem un monstru in noi pe care constiinta si teama de urmari il tin in lanturi,un monstru de care nu suntem constienti decat atunci cand ura e mai puternica decat orice sentiment,atunci monstrul din tine iese la iveala si iti arata ca in sufletul tau sunt multe ,prea multe ca sa le intelegi pe toate pana la sfarsit...
   Monstrul din mine incepe sa vibreze cand vad si simt fatarnicie iar cu emisiunile politice de la tv. el se hraneste si creste in mine mai repede decat orice sentiment. Poate o sa iasa intr-o zi din mine,poate intr-o zi o sa ii dau voie sa iasa pentru a-mi usura sufletul. Deocamdata cand incepe sa creasca il imblanzesc cu ochii si urechile mele,ascultand si privind frumosul,condamnadu-ma a nu stiu cata oara ca l-am trezit. Il trezesc intentionat sa vad daca mai este acolo,pentru ca intr-o zi cine stie o sa am nevoie de el.
  Am constinta curata si stiu ca orice sentiment care exista in mine o sa iasa doar cand vreau eu sa iasa,iar eu vreau sa iasa din mine numai sentimente frumoase indiferent de oamenii care ma deceptioneaza zilnic si care se prefac,ca au uitat,oameni care se prefac ca spun adevarul,oameni care ascund adevarul crezand ca minciuna ii poate scoate din orice rahat.
  Eu o sa fiu intodeauna cine sunt si no sa imi pun niciodata pe fata sufletului masca ignorantei,masca parsiva a superioritati fara acoperire sau masca celui care ai vrea sa fi.Eu o sa fiu mereu cine sunt indiferent ce cred alti despre mine,nu o sa ma schimb pentru ca nu e cazul ,viata nu e un film iar noi actorii din el. Rolul nostru in viata e sa nu ne schimbam rolul.

5 comentarii:

  1. ferice cel sarac cu duhul:)) asa este e mai bine pentru cei care nu vad nu aud nu pot sa o faca sau pur si simplu nu vor sunt satui sa vada si sa auda :) da mi se pare si mie poenibil toata agitatia asta de cancan de doi bani dar din pacate asta vor sa vada majoritatea oamenilor asta este cererea pe piata si ma bucur ca tu nu vrei sa te schimbi :) sa nu te schimbi:)
    in fiecare zi cu astfel de lucruri sunt tot mai hotarata sa plec :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mascarada aceasta sinistra a unor evenimente, care chiar nu intereseaza decat pe o parte a lumii, care nu are nimic de spus sau care este prea plictisita sau prea ignoranta in asi vedea propria viata.....nu reprezinata absolut nimic in comparatie cu concluzia din final.
    Pt mine este absolut senzational cum poti sedimenta dintr-o viata atat de agitata si aglomerata concluzii pe care le gandesc, dar pe care nu le exprim.....ROLUL VIETII ESTE SA NU NE SCHIMBAM ROLUL.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nonvaloarea este considerata valoare,anormalitatea este normala,bunul simt nu e ,,cool'',educatia nu e ,,trendy''.Daca n-ai carduri ,,grase''si masina de fite,nu contezi! Da' ce zic eu ca nu contezi,NU EXISTI!
    Ma ingrijoreaza ,sincer,directia in care se indreapta aceasta tara!Oare cum va arata,peste vreo 20 ani,atunci cand vor ajunge la majorat,loazele celor ce-si tocesc astazi coatele prin cluburi si cred ca educatia este optionala sau ,,vintage''

    RăspundețiȘtergere
  4. "Some people hear their own inner voices with great clearness and they live what they hear!Such people become crazy or they become legends!"-din filmul Legends of the fall,cu Brad Pitt.

    Un film fain!Te vei regasi in el!Si eu m-am regasit!K-PAX!

    http://www.youtube.com/watch?v=_U-tmgC0GYs

    Sa ramai mereu tu!Ar fi bine sa vada mai multi oameni lucrurile asa cum le vezi tu!Im pare bine ca am in jurul meu cativa prieteni care-ti impratasesc punctele de vedere!

    Sa ramanem mereu oameni vii!Nu roboti care respecta niste legi ipocrite si fara nici un sens!

    RăspundețiȘtergere
  5. bine punctat!!!! opusul nonvalorii...azi, urmasii lui adam si eva, matura din priviri informatii in cantitati imense, imprastiate pe afisuri, pereti, firme, haine, hartii, ecrane. strecuram totul cu grija, pastram ce vrem si ne stoarcem la momentul oportun informatia adecvata. si asta sa ne faca bogati? cel putin asa se spune, ca cine e informat, e un om bogat. televizorul meu e un om bogat. asta e cert!

    RăspundețiȘtergere